Cookies en aquesta pàgina web

Aquesta pàgina web utilitza cookies de tercers per a l'anàlisi de visites i comportament d'usuaris. Pots acceptar o rebutjar les galetes del navegador amb les següents opcions:

Comunicat amb relació a l'Estat d'Emergència provocat pel COVID-19

More information

Blog

Notícies i Actualitat sobre Clínica Navas

La Dra. Ferrer al FDM

Formació Dimarts, 03 de juliol del 2018

La Dra. Ferrer al FDM

Aquets dies s’ha celebrat a Barcelona la novena edició del FDM ( Fòrum Dental Mediterrani 2015 ).

Aproximadament, uns 10.000 professionals han visitat el Fòrum Dental, on també han exposat els seus productes 150 firmes comercials, presentant més de 60 novetats en productes, tècniques o materials, destacant l’ús de la tecnologia digital en el tractament de determinades patologies bucals.

Amb el nom de European Dental Congress, en el Fòrum s’han organitzat jornades específiques per els odontòlegs, amb més de 1000 congressistes. La dra. Montserrat Ferrer, ha assistit a un dels cursos més destacats del Fòrum, el que impartit el Dr. Sidney Kina, un dels més prestigiosos odontòlegs a nivell mundial, especialista en pròtesi i estètica. La dra. Ferrer, sempre al capdevant en actualització i formació, un dels principals objectius de Clinica Navas.

Aquets dies s’ha celebrat a Barcelona la novena edició del FDM ( Fòrum Dental Mediterrani 2015 ).

< Tornar a notícies

Blog Dia a dia Informació

Setembre ha arribat

Nosaltres hem tornat amb moltes ganes i ja estem al peu del canó. Tenim plans i idees noves per millorar a la clínica i el servei que donem als nostres pacients. Mentrestant, us volem recordar de forma ràpida el que fem a la nostra Clínica: Implantologia: cirurgia per reposar dents perdudes Estètica: restauracions, carilles, blanquejaments Restauradora: empastaments, reconstruccions Pròtesi: fix i movible, sobre implants o dents naturals Ortodòncia: correcció de les malposicions dentàries amb Invisalign Odontopediatria: cuidem de les dents dels més petits Periodòncia: tractaments de genives i del suport de les dents Endodòncia: tractaments de càries avançades que afecten el nervi Preventiva: t'expliquem el que és millor per mantenir la boca sana, higienes, controls radiogràfics Tot això, amb un bon equip professional, bones instal·lacions, els últims avenços tecnològics, I amb la millor dedicació i atenció que mereixen els nostres pacients. Dra. Montserrat Ferrer i equip

Llegir

Blog Informació

Vacances d'estiu 2023

El proper divendres, dia 28 de juliol, comencem les vacances. La clínica estarà tancada des de divendres 28 de juliol fins al diumenge 27 d'agost. El dilluns 28 d'agost ja tornem a estar oberts. Esperem que no ens necessiteu durant aquests dies i disculpeu-nos per les molèsties que això us pugui ocasionar. Si tinguéssiu alguna emergència, truqueu a la clínica i hi haurà un missatge al contestador que us dirà el que podeu fer. La clínica us adreça al centre CLÍNICA DENTAL BARCELONA que està obert cada dia i festius. El seu telèfon és: 934 878 329. La Dra. Montserrat Ferrer i l'equip de Clínica Navas us desitja que passeu uns bons dies de descans.

Llegir

Blog Informació

Prevenció i tractament de malalties periodontals

Les malalties periodontals són un grup d'afeccions que afecten les genives i els teixits que sostenen les dents. La causa principal d'aquestes malalties és l'acumulació de placa dental, que és una pel·lícula enganxosa i bacteriana que es forma sobre les dents i les genives. Si no es remou adequadament, la placa pot endurir-se i convertir-se en tosca, cosa que pot provocar inflamació i infecció a les genives. A continuació, et descrivim les dues malalties periodontals més comunes: la gingivitis i la periodontitis, així com els tractaments disponibles per combatre-les i mesures preventives. Gingivitis És una malaltia periodontal comuna que es caracteritza per la inflamació de les genives. Els símptomes inclouen: Genives vermelles, inflamades i sensibles Sagnat en raspallar-se o fer servir fil dental Mal alè persistent La gingivitis és reversible i es pot tractar amb una bona higiene bucal. És important raspallar-se les dents almenys dues vegades al dia i fer servir fil dental cada dia per remoure la placa bacteriana de les dents i les genives. A més, és important visitar el dentista regularment perquè pugui avaluar l'estat de les teves genives i eliminar qualsevol acumulació de placa o tosca. Periodontitis És una malaltia periodontal més greu que la gingivitis. Si no es tracta, la periodontitis pot portar a la pèrdua de dents degut a la destrucció de l'os i als teixits que sostenen les dents. Els símptomes inclouen: Genives vermelles, inflamades i sensibles Sagnat en raspallar-se o fer servir fil dental Mal alè persistent Dents fluixos o separats Canvis en la manera com les dents encaixen quan es tanca la boca El tractament de la periodontitis varia segons la gravetat de la malaltia. Si la malaltia està a les primeres etapes, el tractament pot incloure una neteja dental professional i una bona higiene bucal a casa. Si la malaltia ha avançat, es pot necessitar una cirurgia periodontal per reparar els danys a les genives i els ossos. Mesures preventives La prevenció és la millor manera per evitar malalties periodontals. Algunes mesures que pots prendre per mantenir les teves genives sanes inclouen: Raspallar-se les dents almenys dues vegades al dia amb una pasta dental que contingui fluor Usar fil dental o un raspall interdental per remoure la placa entre les dents i les genives Limitar la quantitat d'aliments i begudes ensucrats a la teva dieta No fumar. Visitar el dentista regularment per a una avaluació i neteja dental professional. Les malalties periodontals poden ser greus i provocar la pèrdua de dents si no es tracten adequadament. La bona notícia és que aquestes malalties són prevenibles i es poden tractar.  Si experimentes qualsevol d'aquests símptomes, contacta amb nosaltres i t'ajudarem en el que necessites.  

Llegir

Informació

Informació d'interès sobre la clínica i el món odontològic

Dia a dia

Tota l'actulitat de Clinica Navas, el seu dia a dia i l'equip

Formació

Formacions que fem a l'empresa per seguir millorant